2014年4月4日 星期五

神抄兄弟

那朝早雲遊(484)斥資5億多港幣收購《神魔之塔》開發商20%股權的報道一出街,手機即時比短訊塞滿。

又一個寫App發達的傳奇故事,令大家又羨慕,又妒忌。

今次回響更大,是因為故事距離大家更近。香港人,科大仔,他們就好像你同我身邊的朋友,又甚至乎,好似你同我。

一將功成萬骨枯。車,有九萬個衰咗無人講啫。的確,但世事不都是那樣的嗎? 是才華抑是運氣? 最窮嗰陣戶口得番10蚊雞,夠晒話題性。嘗試,然後堅持到底,比任何事都重要。

「呢嗰idea我幾年前都諗到啦,只不過…」。 這句對白,大家應該講唔少,亦聽過很多。問題是這些所謂的idea永遠只能停留在腦海裏面,直到他朝給別人成功做出來為止。

專家分析多數唔掂

最近無線有個創業節目,叫大家拿建議書給專家分析,然後泵水資助實行。我希望這個節目將來能跟進每個項目的結果。我的猜想是,專家認為可行的,多數不行。大家一致判死刑的,反而有機會成功。

因為坐在冷氣房諗得到的,通常都不會是重點。分析一輪,諗一大餐,九成晒氣。世界在變, 一切你預設的條件,都不停在急速轉變。誰一開始想到神魔會成功效法 Facebook?人造蛋?唔好搞笑。

就好似分析員鍾意問上市公司拿guidance一樣。營業額要guidance,開店又要guidance。大佬,市場日日變,唔通到時明知行唔通,都要跟住俾你個guidance行咩?
做生意者,「生」才是重點。

拓海的飄移是靠每日晨早送豆腐砌返嚟的,而不是躲在實驗室用物理公式算出來的。
點樣低撈,點樣高抄,勁啦勁啦。講多無謂,落場劈完先講。
 

沒有留言:

張貼留言